|
Tja, ik kan me dat niet goed voorstellen dat er zo weinig vragen zijn. Dat betekent dat men alles al weet zo'n beetje of dat men bang is een vraag te stellen omdat het dom lijkt of dat men die zelf opzoekt op andere forums of internetsites of dat men andere bronnen aanboort.
Alles kan en alles kan lukken en helpen. Maar toch zou ik ook willen zeggen aan degenen die met vragen zitten: wees niet bang en vraag! Domme vragen bestaan niet. Maar zoals Pacito hier wel eens zegt: probeer het eerst zelf te vinden en geef even aan wat je al gedaan hebt om het antwoord te vinden. Ik weet zelf nog maar al te goed dat ik met vragen zat zoals wat het schrijven van een opties was en vooral wat het inhield en hoe het werkte dus. Soms, als je het denkt te weten, dan nog aarzel je om de eerste stap te doen, want wat kan je allemaal overkomen? Dus vragen staat vrij! Bedenk ook dat er hier een bibliotheek is met veel antwoorden en uitleg.
_________________ vr.gr. duro __________________________________ http://www.coucoucestnous.fr
|